fredag 23. april 2010

peach weekend...






Ei ny loppishelg er rundt svingen, og eg gler meg! :)
For dykk som ventar på bilder frå forrige helgs loppiskupp, er dei rundt svingen... Eg har vore kameralaus nokon dagar:(
Ynskjer dykk alle ei riktig god helg med ferskenfarga tonar i kunst frå Pia Villefrance og blomar, og ynskjer meg snart litt varmare vær så eg kan starte plantinga på terrassen! Magnoliatreet mitt har verdens minste knuppar endå, men eg er så uendeleg glad for at det
overlevde den kalde vinteren!
PS: Følg med, Purpur har 3 års dag i desse dagar... me skal feire med "BURSDAGSBASAR" på bloggen!!!



9 kommentarer:

Elizabet Stilig hjem sa...

Så utrolig fine bilder du har i innlegget og bra at Magnolia treet klarte vinteren. Ha en fin dag!

(eddas) sa...

Ja...det er helt fantastiskt hvor poppis roser er blitt denne sesongen vi går inn i nå:)Har samlet en god del ting siste år med rosemotiver....og gla er jeg for det...det er vel ikke mye og finne på loppis nå av det:)
Ha en fin helg....går forbi butikken din hver søndag...når jeg står på stand i Birkelunden.....du skulle hatt oppe på søndager og:):)
eddaKlemmer til deg

Vibeke sa...

herlige bilder!

mitt magnoliatre klarte også vinteren så jeg nøyer meg også med å være glad for det :) hadde ikke vært meg i mot om det hadde blomstret litt også når sommeren kommer men akkurat nå er jeg lettet over at det fremdeles lever. er egentlig litt for værhardt her jeg bor men jeg bare måtte prøve og jammen meg gikk det bra :) jeg har hvite blomster på min, hva har du?


fin helg til deg,
klemmer

Cherry Blossom Blog sa...

Nyyydelige bilder og fargetoner du viser!
Jeg eeelsker ferskenfargen!
Ønsker deg en fiiin helg!
Klem fra meg

moa sa...

skjønne bilder i
de nydeligste farge... ♥
..ha en ny FAB loppehelg!

moa

Ingrid - Fjeldborg sa...

God fredag til deg Purpurfrøkna! Kos deg med loppis i morgen, håper jeg kan gjøre det samme;)
Magnoliatreet mitt har også ørsmå knopper, og en liten knekk etter all den tunge snøen, men det ser ut til å ha gått bra. Gleder meg til blomstring! Klem Ingrid

jocelyn v sa...

fantastiske fotografier!

elinAnita - den fineste butikken er åpen søndager også :)

Harmoni og Kontrast sa...

Herlige farger og bilder! Og jeg bare elsker magnolia!! Det må være noe av det flotteste jeg vet på våren... de vakreste blomster på kalde, nakne greiner... God helg til deg!

(eddas) sa...

Åhh dere har det.....okei...da skal jeg komme innom og si hei og vise mitt blide åsyn i morgen:):)
ha en fin lørdag...er på vei til atter en loppis...fant en dal saker i går med roser:)'

eddaKlemmer til deg