søndag 27. april 2008

He he...tenkte eg aldri kom til å bli ein bloggar, men no er eg ein.
Har funnet ut at dette kan vera ein måte å koma i kontakt med andre med same interesser, om kanskje ikkje anna enn utveksle idear og bruke det som eit inspirasjonsrom....
Eg er ei livsglad, energisk, skapande og leikande jente...tja skal me seie dame i min beste alder!
For eit år sidan realiserte eg min store draum om å starte ein livsstilsbutikk på Grunerløkka i Oslo. Eg ønskte at dette skulle bli meir enn ein vanleg butikk som me har så altfor mange av i dette Noregs land, så butikken min Purpur blei mykje av masse! Purpur blei sjappa heitandes, og huser mange sjarmerandes gamle skattar, frodige vakkre og fargerike blomar, noko nytt og noko handlaga.....og sist men ikkje minst, masse levandes lys!
Som dykk kanskje no skjønar, er interessene mine basert på mine hender og auger....kva er skjønnheit når det gjeld estetikk. For meg er gamle, slitte møblar med eit langt liv, og kanskje den styggaste patina det "vakkraste" med mine briller....blomster gir eit rom liv og oss menneska noko vakkert å kvile augene på, for ikkje å snakke om å lukkte på.
Dette er min verden....ta ein tur inn!

1 kommentar:

irina sa...

Supert !!

Skal skrive om butikken din å linke folk over på siden din !!

Artig dette...Ikke alle som har ironi....eller kjenner seg igjen på loppisinnlegget !!
Klem

Og både du, butikken og faren din er kjempeflotte !!

Klem