torsdag 25. mars 2010

Løp å kjøp....


Rose 1



Rose 2



Absint 1



Absint 2




Cuba 1




Først av alt må eg få takke alle som stemte på oss i NIB sin "spiseplassutfordring", og for alle rosande ord, dei varmar meir enn de trur!
Og så vil eg i dag presentere nokon flisar som eg har tenkt å legge ut for salg på bloggen her.
Etter fleire spørsmål om ting er til salgs på bloggen, prøver eg meg litt i det små....

Desse nydelege tagsa/flisene er nokon av bestselgarane våre på Purpur! Dei er av italiensk marmor og trykte med utruleg flotte gamaldagse motiv! (Me har fleire motiv på lager)
Dei tåler varme og vatn og kan brukast som underlag til varme kjelar/panner, tekoppen, vinglaset, eller berre som dekor! :)
Mange har og flislagt med dei! (Kjempefine å lage fliscolaqe av)

Prisen for ei flis er 175,- og for 2 el. fleire 150,- pr stk!

Send meg gjerne mail for spørsmål!

1 kommentar:

Everyday living etc. sa...

Hej! Vilken UNDERBAR blogg du har, den sprakar av inspiration och färg. Roligt att ha hittat hit, jag kommer att kika in fler gånger.

Ha en fortsatt fin kväll! kram Linnéa