lørdag 4. juni 2011

Gift eller ei, musikkens dag eller jobb?.

Sjølv om Purpurbutikklivet snart er over, skal eg fortsette med styling og oppdrag på freelance basis.
Dette er noko eg gler meg masse til å få meir tid til!
På denne nydelege sommarlaurdagen, den første i  juni, feirast det musikkfest over heile byn.
Purpurvindauga blafrar i lyden av bass frå herleg musikk i Birkelunden, og parken er full av finfine folk!

Sjølv om eg skulle ønske å nyte folkelivet i parken nett no, må eg heller glede meg over arbeidet med denne fargerike brudebuketten til ei glad brud i dag!
Brudestyling og binderi er noko av det kjekkaste eg gjer, og ser fram til vidare oppdrag...

Kjem og til å jobbe med styling retta mot interiørblader framover, så sjå opp forPurpurstyling på trykk!

Ønsker dykk ei solrik helg...
Gift eller ei, musikknytande eller på jobb!

6 kommentarer:

Kreatrine sa...

Hei!

Kommer til å savne PURPUR...
Men har full forståelse for at livet er mer enn å drive butikk.
Og livet går FORT..
Lykke til videre!!

(eddas) sa...

Kjempefin buket,og spennende tider i møte.Du er en reser på flott styling..så det gleder jeg meg til og få se mere av i bladene....Det trengs litt spreke stylinger i disse bladene:)
klemklem på deg

Hanne sa...

For en nydelig bukett. En heldig brud. Lykke til videre med styling jobbing!Men kommer til å savne butikken..

Marianne sa...

Hei:)
AAaa.. kjempefin bukett, såå fine farger:)
Gleder meg til se Purpurstyling:) -- lykke til!!
KLem Marianne

tantebleik sa...

nydelig bilde!! :)

Åshild - prydeligbloggen sa...

Men det er vel ikke slutt for bloggen?! :)